دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
ماموریت ستاد کانون‌های مساجد اجرای فعالیت‌های ماندگار مسجدمحور است

لرستان - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان با بیان اینکه ماموریت ستاد کانون‌های مساجد اجرای فعالیت‌های ماندگار مسجدمحور است، افزود: با شناسایی ظرفیت‌ها به دنبال تقویت فعالیت‌های مسجد‌محور و انجام فعالیت‌های ماندگار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد،  محمد چگنی‌نژاد روز دوشنبه در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با بیان اینکه کانون‌های مساجد ظرفیتی بزرگی در عرصه فرهنگی هستند، افزود: ماموریت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تقویت کانون‌ها و اجرای  فعالیت‌های ماندگار مسجدمحور است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شناسایی ظرفیت‌ها به دنبال تقویت فعالیت‌های مسجدمحور و انجام فعالیت‌های ماندگار هستیم، بیان کرد: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ دینی، تربیت نیروهای مومن، متعهد و تحقق عدالت فرهنگی تلاش می‌شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقشی موثر و بی‌بدیل دارند، افزود: کانون‌های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت‌های مسجدمحور هستند.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی لازم است، فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری تقویت شود افزود: با هماهنگی ستاد مساجد استان برنامه‌های متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی در مساجد به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها