چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
تحریم فرهنگ یعنی استیصال از عقلانیت انقلابی مدیران جوان فرهنگی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تحریم جانشین وزیر فرهنگ گفت: تحریم فرهنگ، واکنش از روی استیصال دشمنان این مردم به ضربه‌ای است که از مدیران جوان فرهنگی ما خورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیش از چهار دهه از تحریم‌های ظالمانه جهان غرب بر ضد مردم مظلوم ایران می‌گذرد، اکنون دیگر استقامت در برابر تحریم جزوی از فرهنگ عمومی مردم این سرزمین شده است، دیگر سیاست تحریم، در باور مردم ما به سیاه‌بازی های نخ‌نما و بی‌اثر تبدیل شده است که دیگر کارایی مهار اقتصادی هم ندارد. ظاهرا تحریم‌کنندگان خودشان هم فهمیده‌اند و در طنزی عجیب چند سالی هم به ورطه تحریم‌های کانون های مولد فرهنگ و هنر روی آورده اند، و از آن عجیب تر به جرگه مدیران جوان انقلابی فرهنگی چشم دوخته‌اند، نسلی که پرورش یافته همین دوران ظالمانه تحریم‌ها هستند و اکنون به بالندگی و بلوغ رسیده‌اند.
 
وی افزود: تحریم، سیاست‌هایی ناشیانه و نشان از شکست آشکار دشمن است، و بیانگر تسلیم در برابر مردم مقاوم ایران و در برابر روحیه جهادی جوانان انقلابی ایران زمین. به فهرست تحریم‌های جدید آنها که نگاه می‌کنیم، علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نام سیدمحمد هاشمی جانشین وی هم به چشم می خورد، مدیر جوانی که چون پای کار انقلاب و فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ایستاده است در فهرست تحریم قرار گرفته است، اتفاقا باید از آنها پرسید دقت کنند چه کسی را و از چه چیزی تحریم می کنند، و تحریم های که صادر می کنند در اقوال و احوال مردم به چه چیز تعبیر و تفسیر می شود؛ چیزی جز استیصال و درماندگی؟
 
 استیصال از عقلانیت انقلابی مدیران جوان فرهنگی

در همین چارچوب حجت‌الاسلام و المسلمین محمدقمی که اخیرا با سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار داشته است با انتشار تصویری از این دیدار در یادداشتی در شبکه اجتماعی نوشت: تحریم فرهنگ، واکنش از روی استیصال دشمنان این مردم به ضربه‌ای است که از مدیران جوان فرهنگی ما خورده‌اند؛ که همان پیشبرد عقلانیت انقلابی و حفظ حریم‌های فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها