سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
دفترچه را با یک‌سوم قیمت بازار تولید و عرضه می‌کنیم

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت: با یک‌سوم قیمت موجود در بازار ، دفترچه اقتصادی تولید و عرضه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امید نیک‌نژاد با اشاره به اقدامات این مجموعه، عنوان کرد: با مشارکت یکی از درگاه‌های فروش اینترنتی و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال ۳۸۰هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰برگ و ۱۰۰ برگ تولید و به فروش رسیده و تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت که با اینکار بخشی از نیاز دانش‌آموزان کشور مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه دانست و افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با ناشر و با تامبن کاغذ ایرانی، طرح روی جلد دفترچه‌های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی است.

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی تاکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق شد سال گذشته ۷۰ درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتاب‌های درسی ۱۴ میلیون دانش‌آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از ۸۵ درصد کاغذ کتاب‌های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

نیک نژاد با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم خصوصا رییس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری در تحقق شعار سال و تداوم تولید،برنامه خودکفایی در تولید کاغذ را برنامه‌ای ملی و اثر گذار خواند و از امادگی همه جانبه صنایع کاغذ مازندران در تحقق این هدف خبر دادو افزود: در ذیل برنامه‌های دولت مردمی در برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده‌ها و حمایت و مساعدت بانک ملی بخشی از کاغذ مورد نیاز مناطق محروم بصورت رایگان تولید و تامین خواهد شد و در آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی در جامعه افزود: ما از این پس زبان گویای دولت در انعکاس بخشی از دستاوردهای فرهنگی خصوصا در حوزه فرهنگ و نشر و کتاب هستیم و این امر را وظیفه ملی و میهنی خود می‌دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها