چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه/ بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: همزمان با سی‌و‌ششمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو، نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه نیز برگزار می‌شود.

مسعود احمدوند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره برگزاری سی‌و‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب روسیه با حضور ٣٠٠ ناشر داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاهی مسکو با حضور بلاروس به‌عنوان مهمان ویژه آغاز شد؛ علاوه‌ براین همزمان با نمایشگاه، نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه نیز برگزار می‌شود.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: با توجه به اینکه همزمان با این نمایشگاه، نخستین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه نیز برگزار می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای نیز از سوی ایران در نظر گرفته شده است.

                           


وی ادامه داد: همچنین به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه کارگاه خوشنویسی ایرانی هنرمند اعزامی جناب آقای محمدعلی قربانی در کتابخانه دولتی لنین و مرکز فرهنگ انستیتو شرق‌شناسی روسیه و کارگاه آموزشی تصویرگری به همت خانم منصوره‌‌سادات‌ محمدی در کتابخانه ادبیات خارجی و کتابخانه کودک مسکو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها