جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
احمد اکبرپور به «انجمن موش‌های آدم‌خوار» پا گذاشت

فارس- تازه‌ترین کتاب احمد اکبرپور نویسنده ادبیات کودک و نوجوان با نام «انجمن موش‌های آدم‌خوار» توسط انتشارات شهر قلم به بازار آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، اکبرپور در معرفی این اثر عنوان می‌کند که «انجمن موش‌های آدم‌خوار از دل چند افسانه ایارانی درآمده است. در واقع از آنها الهام گرفتم تا داستانی امروزی با تکنیک‌های روز شکل بگیرد.
 
به گفته این نویسنده خوش ذوق، ژانر وحشت که مورد علاقه کودکان و نوجوانان است درصد بالایی از تالیفی‌ها همچنان در حال و هوای غربی سیر می‌کند و من سعی کردم با الهام از فولکلور و فضاهای جن و آل و... داستانی با حال و هوای ایرانی بنویسم. البته که بی طنز کارم پیش نمی‎رود و ذره‌ای قاتی پیازداغش کردم.
 

از آثار اکبرپور می‌توان به شب به خیر فرمانده، واژه های نفهم، من نوکر بابا نیستم، امپراطور کلمات، سه سوت جادویی، قطار آن شب، به چاچالک سقوط کنید، کشک های خفن و ... و غول و دوچرخه که آن را با همکاری دخترش نوشته است اشاره کرد. آثار او به دیگر زبان‌ها مانند انگلیسی و آلمانی و ایتالیایی و چینی و کره‌ای و ... نیز ترجمه شده است.
 
به گزارش ایبنا؛ «انجمن موش‌های آدم‌خوار» دومین کتابی است که انتشارات شهرقلم از احمد اکبرپور منتشر می‌کند. این کتاب در ۶۸ صفحه به بهای ۱۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها