پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
کارگاه «قصه‌گویی خلاق» ویژه کتابداران و مادران برگزار شد

زنجان- معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری کارگاه «قصه‌گویی خلاق» ویژه کتابداران و مادران خبر داد و گفت: این کارگاه به مدت سه روز برگزار شد.

حسین رحمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طی مردادماه نشست‌های تخصصی خوبی در کتابخانه‌های عمومی برگزار شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

وی از برگزاری کارگاه «قصه‌گویی خلاق» ویژه کتابداران و مادران به مدت سه روز خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور سید محمد مهاجرانی (نویسنده، شاعر و کارشناس ادبیات حوزه کودک و نوجوان برگزار و موضوعاتی از قبیل نکات فنی در حوزه قصه‌گویی، قصه‌نویسی، طراحی کتاب و اشکال داخل کتاب مسائل آموزشی بیان شد.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان همچنین از برگزاری نشست تخصصی روزنامه‌نگاری به مناسبت روز خبرنگار خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در حوزه کتاب و نشر، مهم ترین عنصر «کتابداران» هستند در این نشست تخصصی مسائلی پیرامون شیوه‌های فنی در این حوزه به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

وی با بیان اینکه در حوزه نشست‌های تخصصی نیز از چند هفته قبل برگزاری نشست ادبی « رحیق» در کتابخانه عمومی سید الشهدا (ع) زنجان آغاز شده است، اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست تخصصی کشف و حمایت از استعدادهای هنری و غنای شعر آئینی استان است که با حضور هادی وحیدی شاعر زنجانی برگزار می‌شود.

رحمانی‌زاده گفت: همچنین با آغاز ماه محرم نشست قرآنی « نسیم وحی» به منظور آشنایی و بهره‌گیری از معارف اصیل اسلامی-قرآنی و تفکر و تدبر در آیات الهی در کتابخانه عمومی امام حسین (ع) برای علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان ادامه داد: نشست‌های ادبی به صورت مستمر و در یک روز تعیین شده برگزار می‌شود تا اعضا برنامه‌ریزی برای حضور داشته باشند.

رحمانی‌زاده با اشاره به اینکه نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب و یادداشت‌نویسی در کتابخانه‌های عمومی ادامه‌دار خواهد بود، اضافه کرد: خوشبختانه برگزاری این نشست‌ها تاثیرگذار بوده و با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها