یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
همزمان با سراسر کشور اجتماع کودکان عاشورایی در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: اجتماع بزرگ کودکان عاشورایی همزمان با سراسر کشور عصر روز پنجم محرم برگزار می‌شود.

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: گردهمایی بزرگ کودکان عاشورایی همزمان با ستاد اربعین سراسر کشور امروز یک‌شنبه اول مرداد(پنجم محرم)در مسجد حضرت زینب(س)شهر ایلام از ساعت 17:30 با حضور اعضای کودک و نوجوان، والدین و خانواده‌ها و کارکنان این اداره‌کل برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این اجتماع معنوی، ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، فرهنگ و فلسفه عاشورا و قیام و شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان به کودکان و نوجوانان معرفی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این اجتماع، فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ انسان‌ساز عاشورا و تقویت حس دینی و تعظیم شعائر اسلامی همراه با برنامه‌های فرهنگی و معنوی برای مخاطبان کودک و نوجوان است.
 
رستگار تصریح کرد: در این اجتماع که در مسجد حضرت زینب(س)شهر ایلام برگزار می‌شود، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هم‌چون:قرائت قرآن، قصه‌گویی توسط اعضای ارشد، شعرخوانی عاشورایی توسط کودکان، مدیحه‌سرایی،سینه‌زنی و نوحه‌خوانی اجرا خواهد شد.
 
 
وی ادامه داد:گردهمایی کودکان عاشورایی در تمام مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها