چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کتاب «جایی که من نیستم» منتشر شد

ایلام- نشر مکتب‌خانه کتاب «جایی که من نیستم»، تالیف کاوه بختیاری را به بازار کتاب فرستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در ایلام،  این کتاب در گروه کتاب‌های فلسفی و هرمنوتیک قرار دارد و زبان فلسفه به دلیل بداهه‌زدایی و چالش طلبی‌اش و هم‌چنین تولید مفاهیم عالی نمی‌تواند از سطح خاصی از سختی زبان بیشتر تقلیل یابد چون زبان عامیانه قابلیت حمل معانی پیچیده و جدید را ندارد.
 
«برای تسهیل درک مطالب این کتاب سعی شده در هر فصل و به‌طور خلاصه همه مفاهیم آن فصل در یک روایت مشترک مختصر بیان شوند تا خواننده چشم‌انداز اولیه‌ای از مطالب و ارتباطات‌شان داشته باشد و سردرگم نشود. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود که در پایان هر فصل خواننده یک‌بار دیگر به همان روایت خلاصه اولیه ارجاع کند و این بار به‌عنوان جمع‌بندی، مفاهیم را در ذهن صورت‌بندی کند.»
 
مؤلف در پشت کتاب درخصوص کتاب چنین آورده:«جایی که من نیستم، درباره نوعی ادارک صرف نظر از امکان‌های متفاوت دیگر بودن که اگر چه رخ نداده‌اند اما در همسایگی ما نفروخته‌اند. ادارک‌هایی متفاوت که من‌های دیگرم در جاهای دیگری در میابند و این کتاب تلاشی فلسفی است تا اتنها را برای من اینجایی به مدد کلمات ترجمه کنند.»
 
کتاب جایی که من نیستم، دارای یک پیشگفتار و 11 فصل است و برای مخاطبان علاقه‌مند به کتاب‌های فلسفی فرصت خوانش تازه ای از دنیا و هستی و اداراکات و مباحث فلسفی به وجود آورده است.
 
به گزارش ایبنا کاوه بختیاری (1368) این کتاب را در 500 جلد در سال 1401 و به قیمت 200 هزارتومان با طرح جلدی از ساسان تیموری و ویرایش وحیدده میرزایی در انتشارات مکتب‌خانه در 150 صفحه به چاپ رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها