سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
دوره‌های آموزش فناوری ویژه کودکان و نوجوانان در لرستان برگزار می‌شود

لرستان - رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی فناوری ویژه کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، فرهاد نامداری در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه در کشور ما، کارآفرینی فناورانه کلید توسعه فناوری و اقتصاد است افزود: این مهم از مسیر فرهنگ‌سازی در سنین پایین و آشنا کردن کودکان با محیط کسب و کارهای فناورانه و برگزاری رویدادهای متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان هموار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه پارک علم و فناوری لرستان  به دنبال توسعه خدمات تحقیقاتی، مطالعاتی و استفاده حداکثر از ظرفیت‌های موجود بین دو دستگاه است، افزود: ایجاد ارتباط موثر بین پارک و کانون و همکاری در اجرای رویدادهای فناورمحوری که در عین حال برای کودکان جذاب باشد، می‌تواند فرهنگ ایجاد فناوری در استان را تقویت کند.

محمدجواد محمدی، مدیرکل کانون پروش فکری لرستان در این جلسه گفت: از آنجایی که کودکان سرمایه آینده کشور هستند، باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرند و با شروع همکاری با پارک علم و فناوری لرستان می‌توانیم کودکان را با فضای کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد پارک علم و فناوری، فناورمحور است، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز مهم و تاثیرگذار در جامعه و به‌ویژه در تربیت مناسب نسل آینده است؛ بنابراین پارک و کانون می‌توانند متناسب با نیاز روز کودکان و نوجوانان، فصل جدیدی از برگزاری رویدادها را آغاز کنند.  

به گزارش ایبنا، این جلسه به منظور بررسی راهکارهای همکاری مشترک برای توسعه و تقویت خلاقیت کودکان و نوجوانان و اجرای طرح‌های مشترک برای ارتقاء فرهنگ کارآفرینی دانش‌بنیان، بین پارک علم و فناوری لرستان و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها