دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
۱۰ هزار جلد کتاب اهدایی کانون پرورش فکری به لرستان رسید

لرستان -در میان استقبال کودکان و نوجوانان ۱۰ هزار جلد کتاب اهدایی کانون پرورش فکری به لرستان رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در خرم‌آباد، کتاب‌های ارسالی از کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «در مسیر دانایی بر بال کتاب» در میان استقبال بچه‌های مشتاق مطالعه به استان لرستان رسیدند.

محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان در جمع خبرنگاران گفت: این کتاب‌ها که بیش از 10هزار جلد کتاب و سرگرمی با 91 عنوان کتاب هستند، طی روزهای آینده به مراکز فرهنگی هنری سراسر استان ارسال خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه فعالیت‌های کانون با محوریت کتاب برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند، عنوان کرد:  ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در میان کودکان ونوجوانان مناطق کم‌برخوردار جزو اصلی‌ترین ماموریت‌های کانون است.

به گزارش ایبنا، مرحله اول طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه‌های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور، همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز و تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی ادامه خواهد داشت.

برهمین اساس تعداد ۹۱ عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و ۲۵ عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون رسیده است به کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور ارسال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها