یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، همزمان با روز ادبیات کودکان و نوجوانان، آیین رونمایی از کتاب «پرنده‌ای که پرنزد» با حضور محمد دهریزی نویسنده لرستانی این کتاب، ظهر یکشنبه در مرکز شماره 3 بروجرد برگزار شد.

دهریزی در این آیین ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در زادگاهش و تبریک روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان، از مدیر کل و همکاران کانون پرورش فکری استان لرستان به دلیل برگزاری این مراسم تقدیر کرد و گفت: مراکز کانون و مربیان در رشد و پرورش استعداد کودکان ونوجوانان بسیار تاثیرگذار هستند.

محمدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به شعار «در مسیر دانایی بر بال کتاب» گفت: 90 عنوان کتاب و بازی و سرگرمی به تعداد بیش از 10هزار جلد کتاب  و ... از سوی مدیرعامل کانون به استان ارسال شد که طی روزهای آینده به مراکز فرهنگی هنری سراسر استان ارسال خواهند شد.

وی افزود: همزمان با روز ادبیات کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلفی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان اجرا شده‌اند که می‌توان به شعرخوانی، معرفی  و خوانش کتاب، معرفی نویسنده و... اشاره کرد.

به گزارش ایبنا، در این مراسم  شرکت‌کنندگان نظرات خود را درباره ادبیات کودک و نوجوان بیان کردند و  محمد دهریزی به آنها پاسخ داد و خطاب به اعضای ادبی شرکت‌کننده در مراسم گفت: مهارت را می‌توان یاد گرفت و برای شاعر و یا نویسنده شدن باید به‌طور مستمر بنویسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها