پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
برگزاری ششمین دوره جشنواره فرهنگی « باران وحی» ویژه مددجویان زنجانی

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ششمین دوره جشنواره فرهنگی قرآنی «باران وحی» ویژه مددجویان زنجانی در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی باران وحی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای قرآنی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی آنهاست.

وی تصریح کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال به تفکیک خواهران و برادران برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره از 30 خرداد آغاز می‌شود، اضافه کرد: این جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، صوت، قصه‌پردازی، سخنرانی و دکلمه‌خوانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در پنحمین دوره از این جشنواره که در سال گذشته برگزار شد، تعداد 10 نفر منتخب کشوری در رشته‌های مختلف شدند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ارتقای دانش قرآنی مددجویان و افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره ارزشمند و فاخر پس از شناسایی زمینه پرورش استعدادهای برتر قرآنی در رشته‌های مختلف فراهم می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها