چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
اجرای برنامه قصه‌های شیرین روستا در خرمدره

زنجان- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه قصه‌های شیرین روستا در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با توجه به آسیب‎هایی که کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند، اهمیت برنامه‌های فرهنگی تاثیر خود را بیش از پیش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری با توجه به مسئولیت و وظیفه خطیری که در پرورش کودکان و نوجوانان دارد، نقش بسزایی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایفا می‌کند، اضافه کرد: آینده‌پژوهی درباره کودکان و نوجوانان مهمترین مسئله است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه هدف ما رشد علایق و استعداد کودکان است از این رو سعی می‌کنیم به گرایش‌های آنها توجه کنیم و برنامه‌ها برای این قشر باشد، اضافه کرد: کودکان عضو کانون می‌توانند نظرات خود درباره کتاب، فضای کتابخانه و فعالیت‌های کانون را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز خدمات کانون پرورش فکری در کل کشور گسترده است، گفت: هدف از ایجاد مراکز فرهنگی و هنری کانون توسعه علایق، گرایش‌ها و استعداد کودکان و نوجوانان است.

عیسی‌خانی در ادامه به برخی از برنامه‌های آتی این اداره کل اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی ویژه برنامه قصه‎های شیرین روستا در خرمدره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی، ایجاد نشاط در بین کودکان و نوجوانان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، ایجاد فضای امن و سالم برای تعامل و تبادل اطلاعات و شناسایی قصه گویان برتر و توانمند اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها