جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد لرستان

لرستان - مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد این استان خبر داد.

محمدکریم خورشیدوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، گفت: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در بين قشر آسيب‏‌پذير اجتماع، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ضمن ارتباط با گروه‌های جهادی مختلف، از جمله گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد کرده است.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه در یک اقدام مشترک، با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیش از ۶۰۰ جلد کتاب به ۷ مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در خرم‌آباد اهدا شد.

خورشیدوند با اشاره به اینکه این کتاب‌ها با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی، رمان، خاطرات و دفاع مقدس بوده‌اند، عنوان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم با ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی این فعالیت‌ها ادامه داشته باشند.  

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از چند مرکز بازپروری و ترک اعتیاد ضمن بررسی و احصاء مسائل و مشکلات آنها،  به صورت میدانی با مدیران مرتبط ارتباط برقرار و زمینه برطرف شدن برخی از این مشکلات را فراهم خواهیم کرد. 
 
خورشیدوند ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و گروه جهادی رهروان شهدا با مدیریت سیاوش عزیزی که در این مسیر همراهی کرده‌اند، عنوان کرد: کارکرد گروه‌های جهادی موجب می‌شود که عدالت اجتماعی در سطح جامعه فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها