جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
از خودت را به فنا نده تا توهم آگاهی

کتاب «خودت را به فنا نده؛ کمتر فکر کن و دل به زندگی بده» نوشته گری جان بیشاپ و ترجمه حسین گازر در این دوره از نمایشگاه نیز مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت و از پرفروش‌ترین آثار نشر کوله‌پشتی بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) «کتاب کوله‌پشتی» از جمله نشرهایی است که آثار پر مخاطبی را در حوزه‌هایی چون روانشناسی و خودیاری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. این نشر در نمایشگاه سی و چهارم عناوینی جدیدی را در حوزه روانشناسی منتشر کرده اما کتاب‌های روانشناسی از جمله آثار پرفروش نشرکوله‌پشتی در این دوره از نمایشگاه کتاب بوده است.

مسئول غرفه این نشر به ایبنا می‌گوید: کتاب «خودت را به فنا نده؛ کمتر فکر کن و دل به زندگی بده» نوشته گری جان بیشاپ و ترجمه حسین گازر در این دوره از نمایشگاه نیز مورد استقبال گسترده مخاطبان قرار گرفت و از پرفروش‌ترین آثار نشر ما بود. علاوه بر این کتاب «افکار منفی را رها کن» نوشته نینا پپوروال و کیت پتربو با ترجمه الهه علوی، «توهم آگاهی؛ چراه هیچ‌گاه در اندیشیدن تنها نیستیم» به قلم استیو اسلومن و ترجمه مینا تربتی، «حد و مرزت را تعیین کن تا آرامشت را بیابی» به قلم نرا گلاور تواب و ترجمه سارا ثابت و «اشکال ندارد که حالت خوب نیست» اثر مگان دیواین با ترجمه زهرا یعقوبیان از پرفروش‌های روانشناسی در نمایشگاه امسال بودند.
 
به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها