پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
«پرواز تا بی‌نهایت» با چاپ پنجاهم پرفروش‌ترین شد

کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» که روایت زندگی شهید عباس بابایی با چاپ پنجاهم پرفروش‌ترین کتاب این نشر در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شد.

مرتضی مشاکی؛ مدیر انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی آجا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره پرفروش‌ترین‌های این انتشارات گفت: کتاب «پرواز تا بی نهایت» که به زندگی شهید عباس بابایی می‌پردازد با پنجاه نوبت چاپ پرفروش‌ترین کتاب این دوره از نمایشگاه است. در مرتبه بعدی کتاب‌های «کلاه سبزها» خاطرات نیروهای ویژه هوابرد، «به رنگ دماوند» بر اساس خاطرات سرهنگ بازنشسته ناصر تابش که توسط آذر ایرانی به رشته تحریر آمده است. کتاب «6410» روایت تعداد روزهای اسارت شهید حسین لشکری است، «خواب خوش ندیده من» درباره زندگی شهید منصور منفرد نیاکی است که نگارش آن به عهده طیبه مزینانی بوده است. کتاب «همیشه فرمانده» درباره زندگی شهید سرلشکر حسن آبشناسان است که با اینکه چاپ اول آن در نمایشگاه عرضه شده است اما جزو پرفروش‌های‌‌مان محسوب می‌شود و فیلم و سریالی هم بر این اساس در دست ساخت است.

انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی آجا امسال با ۱۱۷عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارد و در سالن ناشران عمومی راهرو ۱۰، غرفه ۲۲ واقع شده است.  
 
سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها