یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مهلت ثبت‌نام صدور کارت باشگاه کتابخوانی 100تایی‌ها تا 27 اردیبهشت تمدید شد

به دنبال استقبال دانش‌آموزان برای دریافت کارت عضویت باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها مهلت ثبت‌نام برای دریافت این کارت تا 27 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

عباس باباخانیان، مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به آغاز صدور کارت دیجیتال اعضای باشگاه کتابخوانی صدتایی‌ها همزمان با سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران،‌ گفت: در این طرح که ویژه بهره‌مندی نوجوانان از تسهیلات این سازمان در ایام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، طی هماهنگی انجام شده  با ناشران منتخب در نمایشگاه، تخفیف‌های بسیار خوبی برای خرید کتاب‌های درسی و غیردرسی ویژه نوجوانان در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود:‌ به دنبال استقبال دانش‌آموزان از این طرح، طی هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان تهران، اجرای آن تا 27 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
 
باباخانیان با بیان اینکه این طرح در سطح مدارس متوسطه دوره اول و دوم برگزار می‌شود، ادامه داد: کارشناسان فرهنگسراها با حضور در مدارس مناطق 22 گانه شهر تهران و شهرری، علاوه بر اطلاع‌رسانی و معرفی این طرح، از دانش‌آموزانِ علاقه‌مند ثبت‌نام می‌کنند.
 
نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند تا 27 اردیبهشت‌‌ با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 20001837 لینک ثبت‌نام را دریافت کرده و با تکمیل مشخصات خود و دریافت کارت عضویت باشگاه (به‌صورت دیجیتال)، با حضور در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، کتاب‌های کمک آموزشی را تا سقف 50 درصد تخفیف و کتاب‌های غیردرسی را تا سقف 25 درصد تخفیف، تهیه کنند.
 
به گزارش ایبنا؛ سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها