سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
ناشران خارجی نمایشگاه کتاب در 62 غرفه جانمایی شدند

سالن ناشران خارجی سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در 62 غرفه شامل 35 غرفه در بخش ناشران عرب و 27 غرفه در بخش لاتین به فروش کتاب‌های خود خواهند پرداخت.

اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر کمیته ناشران خارجی سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تعدادغرفه‌های ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب امسال، عنوان کرد: 62 غرفه در این بخش وجود دارند که به فروش و عرضه کتاب طبق ضوابط آیین‌نامه می‌پردازند، البته در این سالن فضاهایی نیز در اختیار طرح‌های حمایتی، دستگاه‌ها، نهادها و نمایندگی کشورهای مختلف قرار دارد.
 
وی افزود: در سالن ناشران خارجی از میان 62 غرفه، 35 غرفه در اختیار ناشران عرب و 27 غرفه در بخش لاتین به فروش کتاب‌ها خواهند پرداخت.
 
جانعلی‌پور با بیان اینکه غرفه افغانستان نیز تدارک و جانمایی شده است، گفت: با آماده‌سازی کتاب‌هایشان، امسال هم این غرفه را در بخش ناشران خارجی خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به رونمایی از چهار کتاب ایرانی به زبان ترکی در قالب طرح گرنت، توضیح داد: در روز 25 اردیبهشت ماه کتاب‌های «تن تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی از نشر قدیانی، «قصه ما مثل شد» اثر دیگر محمد میرکیانی از انتشارات «به‌نشر»، «عینکی برای اژدها» نوشته محمدهادی محمدی از موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و «راز نگین سرخ» نوشته حمید حسام از سوره مهر رونمایی خواهد شد.
 
سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 20 تا 30 اردیبهشت 1402 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها