یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
بهره‌برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد در نیمه نخست 1402

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از بهره‌برداری از فاز نخست این کتابخانه تا پایان شهریورماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، سیدسجاد راستخانه ظهر یکشنبه  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در مسیر تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد تا کنون 14 هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد ثبت شده است، افزود: این روند تا تکمیل مخزن ادامه خواهد شد.

وی به مرحله بازطراحی ساختمان کتابخانه مرکزی خرم‌‌آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه 15 سال از ساخت کتابخانه می‌گذرد، باز طراحی بخش‌هایی از کتابخانه براساس المان‌های بومی در حال انجام است.

راستخانه به خرید تجهیزات فناوری اطلاعات، کیس‌ها، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی اتاق علم، قفسه‌های چوبی اشاره کرد و افزود: از آنجایی که کتابخانه مرکزی خرم‌آباد بیش از 40 عنوان خدمت را به مردم عزیز ارائه خواهد کرد، هر سه مرحله‌ی ثبت کتاب، بازطراحی و خرید تجهیزات در حال انجام است که بتوانیم هرچه سریع‌تر فاز نخست کتابخانه را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت:‌ امیدواریم با حمایت استاندار و دستورات ایشان و همچنین حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نیمه نخست 1402 شاهده بهره‌برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم‌آباد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها