یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
«ساختار سازمانی» چهارچوب اصلی تصمیم‌های سازمان را آماده می‌کند

رضا درخشنده، مؤلف جوان ایلامی درخصوص کتاب تازه‌اش گفت: «ساختار سازمانی»، یک هدایت کننده اساسی است که چهارچوب اصلی تصمیم‌ها را آماده می‌کند.

رضا درخشنده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام گفت: كتاب «ساختار سازماني» در پنج فصل شامل كليات و تعاريف، طراحی شغل، تقسيم كار، تاريخچه‌ ‌ساختار و تعاريف و نيز انواع ساختار سازمانی ازجمله ساختار سازمانی و ويژگی‌های آن تهيه و تنطيم شده است.
 
 وی ادامه داد: بسياری از انديشمندان سازمان و مديريت، توجه به مديريت منابع انسانی را به عنوان ابزاری برای مزيت رقابتی و پايدار نام برده‌اند كه در تبديل كاركنان به دارایی‌های ارزشمند سازمان نقش ‌حياتی ‌دارند. همچنين نوع ساختارهای يك سازمان است كه می تواند از جمله عناصر و عوامل تأثيرگذار بر توسعه و پيشرفت يك سازمان باشد.
 
مؤلف کتاب «تجزیه و تحلیل شغل» ادامه داد: نوع ساختارهای یک سازمان می‌تواند از جمله عناصر و عوامل تأثیرگذار بر توسعه و پیشرفت یک سازمان به شمار آید، زیرا سازمان‌هایی با نوع ساختار ثابت با سازمان‌های دارای ساختار پویا کاملا متفاوت از یکدیگر هستند.
 
وی درخصوص محتوای کتاب تازه‌اش و اهمیت ساختار در سازمان‌ها گفت: «ساختار سازمانی»، یک هدایت کننده اساسی است که چهارچوب اصلی تصمیم‌ها را آماده و فعاليت‌‌های سازمانی، تقسيم، سازماندهی و هدايت می‌کند.
 
به گزارش ایبنا رضا درخشنده، متولد 1361 در ایلام، کتاب ساختار سازمانی را در انتشارات درخشنده، در 138 صفحه و به قیمت 60 هزارتومان در سال1401 منتشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها