یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
سلام دنیا!

مجموعه «سلام دنیا!» نوشته جیل مک‌دونالد با ترجمه آناهیتا حضرتی از سوی انتشارات پرتقال منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «سلام دنیا!» نوشته جیل مک‌دونالد با ترجمه آناهیتا حضرتی از سوی انتشارات پرتقال روانه بازار نشر شد.
 
هر جلد از این مجموعه به آموزش یکی از مفاهیم ساده از علوم، طبیعت و فرهنگ می‌پردازد. با مجموعه‌ی «سلام دنیا!» بچه‌ها درک بهتری از دنیای پیرامون خود پیدا می‌کنند. تا به امروز 14 جلد از این مجموعه منتشر شده است. عنوان این جلدها عبارتند از: آب و هوا، ماشین‌ها، حیوانات قطبی، موسیقی، بدن من، سفر به ماه، بچه‌های حیوانات، در مزرعه، اقیانوس، حشره‌ها، حیوانات خانگی، باغبانی، سیاره‌ی زمین و پرنده‌ها.
 
در جلد «پرنده‌ها» درباره‌ انواع پرنده‌ها یاد می‌گیریم. اینکه هر کدام از آنها چه شکلی هستند، نامشان چیست و هرکدام در چه جایی زندگی می‌کنند. در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند یا نه؟
 
در جلد «سیاره‌ی زمین» با متنی ساده که از جملات کوتاهی تشکیل شده است به کودک کمک می‌کند به آسانی بتواند با کتاب پیش برود. همچنین در این کتاب تصاویر زیبایی درباره سیاره زمین کشیده شده است که کودک را بهتر با سیاره زمین آشنا می‌کند. کودک می‌تواند با دنبال‌کردن تصاویر به‌همراه نوشته‌های مختصر کتاب، اطلاعات خوبی درباره زمین به‌دست آورد. مراجعه چندباره کودک به کتاب، آموخته‌های او را تثبیت خواهد کرد.
 
در بخشی از این مجموعه می‌خوانیم:
زمین خشکی‌های بزرگی به اسم قاره دارد.
تو در کدام قاره زندگی می‌کنی؟
زمین بیشتر از آب پوشیده شده است. به این آب‌های پهناور اقیانوس می‌گویند.
می‌توانی اسم هر پنج‌تا اقیانوس را بگویی؟
 
انتشارات پرتقال مجموعه «سلام دنیا!» نوشته جیل مک‌دونالد با ترجمه آناهیتا حضرتی در 14 جلد و قیمت هر جلد 27هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها