سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
تقدیر از خبرنگار ایبنا در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر

الهام بهروزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در بخش ویژه مسئولیت‌های اجتماعی صنعت هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در بخش‌‌های گزارش، یادداشت، خبر، عکس، موشن‌گرافیک، گزارش ویدئویی، فیلم کوتاه، بخش ویژه مسئولیت‌های اجتماعی و مصرف بهینه برق برگزار شد. خبرنگاران و فعالان رسانه استان بوشهر بیش از هزار اثر به دبیرخانه این رویداد در بخش‌های مختلف ارسال کرده بودند.

الهام بهروزی، خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) نیز با گزارش «سهم ناچیز کتاب در صنایع نفت و گاز در عسلویه» در بخش «مسئولیت‌های اجتماعی صنعت» این جشنواره شرکت کرده بود.

این گزارش با رویکردی آسیب‌شناسانه وضعیت کتاب و زیرساخت‌های کتابخوانی و میزان استقبال از آن را در جامعه بومی و صنعتی عسلویه بررسی کرده است. نخستین‌بار است که گزارشی با محوریت کتاب در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارزیابی و حائز رتبه شده است.

به گزارش ایبنا؛ هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دبیری عبدالله نجفی به همت بسیج رسانه استان بوشهر و با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و شرکت توزیع برق استان بوشهر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها