دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
یک میلیون و 200 برگ سند از چرخه اداری شرکت بیمه سینا خارج شد/تعیین تکلیف بیش از 12 میلیون برگ از اسناد راکد

تعیین تکلیف بیش از 12 میلیون برگ از اسناد راکد و آزادسازی 500 مترمربع فضای اداری در شرکت بیمه سینا به همت کارشناسان سازمان سازمان اسناد و کتابخانه ملی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سوابق و پرونده‌­های راکد شرکت بیمه سینا پس از بررسی کارشناسان ارزشیابی اسناد اداره کل فراهم آوری و ارزشیابی معاونت اسناد ملی ایران، تعیین تکلیف شد.

 اسناد مربوط به خسارت جانی و دیه تفکیک، و مقرر شد در محل بایگانی جاری شرکت بیمه سینا نگهداری شود. همچنین حدود چهل و پنج هزار  برگ سند با موضوع خسارت آتش‌سوزی، خسارت عمر، حوادث و مسئولیت، واجد ارزش و آرشیوی تشخیص داده شد و به مخازن آرشیوی معاونت اسناد­ ملی ایران انتقال یافت.

بخش دیگری از این اسناد حدود یک میلیون و 200 برگ سند برابر مجوزهای عمومی و اختصاصی مصوب شورای اسناد ملی ایران، فاقد ارزش آرشیوی و امحایی تشخیص داده شد و برابر ترتیبات قانونی از چرخه اداری کشور خارج شد.  

با تعیین تکلیف این اسناد، حدود 500 متر مربع فضای محل نگهداری اسناد این شرکت آزاد و برای بهره‌برداری مجدد، در اختيار شرکت بیمه سینا قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها