شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
استان قم با 12 برنامه به استقبال هفته کتاب می‌رود

روح‌الله کریمی، مدیر اداره کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برنامه‌ریزی و تدارک 12 برنامه در برگزاری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان قم خبر داد.

روح‌الله کریمی، مدیر اداره کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم درباره برنامه‌‌های سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان قم خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در قم گفت: سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از بیست‌ویکم تا بیست‌و‌هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ در استان قم برگزار می‌شود.
 
 وی افزود: بخشی از برنامه‌های طراحی شده با هدف نام‌گذاری روزهای هفته کتاب است که سعی کرده‌ایم مشارکت دانش‌آموزان، خانواده‌ها، دانشجویان، کتابدارها و ناشران و کتابفروشان را در این هفته پررنگ‌تر ببینیم.
 
کریمی به برنامه‌های دیگر هفته کتاب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین برنامه اما برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در سطح ملی است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد، خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد قم، سپاه پاسداران و بنیاد شهید استان قم برگزار می‌شود.
 
مدیر اداره کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: در مجموع 12 برنامه برای سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردیم که می‌توان به اهداء کتاب‌های مرتبط به مراکز فرهنگی و انجمن‌های ادبی، تجهیز کتابخانه‌های ادارات استان به کتاب‌های جدید، خرید کتاب از ناشران استان و تقدیر از ناشران فعال و پرتلاش استان اشاره کرد.
 
وی اضافه کرد: رونمایی از کتاب‌های جدید و ایجاد قفسه تازه‌های نشر در سالن ورودی اداره کل برای بازدید مراجعه‌کنندگان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب است.
  
این مقام مسئول بیان کرد: اهداء کتاب به مناطق استان، درج پیام‌های مختلف به‌مناسبت هفته کتاب در سربرگ‌های نامه‎‌های اداری، ارسال پیامک گرامیداشت هفته کتاب به ناشران، مولفان و فعالان فرهنگی، تخفیف فروش کتاب در کتابفروشی‌های استان و برگزاری محفل شعر و ادب برنامه‌های تکمیلی در هفته کتاب استان قم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها