سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مجموعه داستانی برگرفته از کتاب توحید مفضّل منتشر شد

مجموعه داستان «ببین خدا چه کرده!» به قلم علی شعیبی با تصویرگری فاطمه زارعی برای گروه سنی ج از سوی انتشارات جمال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ ارتباط با خدا و شناخت او، عقل انسان را رشد می‌دهد و او را خوش‌اخلاق می‌کند. ارتباط با خدا دید انسان را به دنیا زیباتر کرده، او را به آرامش واقعی می‌رساند و در رسیدن به خوشبختی‌ها نیز به او کمک می‌کند. کسی که با خدا رابطه ندارد، مسیر را اشتباه رفته، همیشه مضطرب و پریشان است! ما برای ارتباط با خداوند، ابتدا باید او را بشناسیم و با دانایی و قدرت و مهربانی‌اش آشنا شویم. اگر بتوانیم خدا را بشناسیم، می‌توانیم با او دوست شده و در کارها و زندگی از او یاری بطلبیم.

کتاب «ببین خدا چه کرده!» برگرفته از کتاب توحید مفضّل (حدیث امام صادق (ع)) است که با زبانی ساده و از راه تفکر در آفرینش انسان‌ها، حیوانات، گیاهان، آسمان و زمین مخاطب را با خدای قدرتمند و مهربان آشنا می‌کند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانید:
«جمعه بود، همراه پدر، مادر، خواهر و برادرم به پارک جنگلی رفته بودیم. پدرم زیرانداز را زیر یکی از درخت‌ها پهن کرد و مادرم پیک‌نیک را روشن کرد؛ من و خواهر و برادرم هم فوتبال بازی می‌کردیم؛ بعد از نیم ساعت مادر صدای‌مان کرد؛ پدرم هندوانه‌ای را قاچ کرده بود؛ همه دور بابا نشستیم؛ همانطور که به قاچ هندوانه گاز می‌زدیم پدر گفت: بچه‌ها تا حالا فکر کردید دنیای ما چقدر شبیه خانه است؟»

عناوین داستان‌های کوتاه این مجموعه عبارت‌اند از «دنیا شبیه چیست؟»، «اگر مرگ نبود؟»، «محافظان جان»، «گندم؛ یک به صد»، «آرایشگاه گوسفندان»، «من تو ما خجالت» و ... .

این کتاب به قلم علی شعیبی با تصویرگری فاطمه زارعی در 108 صفحه مصور به بهای 38 هزار تومان برای گروه سنی ج از سوی انتشارات جمال منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها