سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
اختتامیه جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» در لرستان

آیین اختتامیه جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» در لرستان با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، همزمان با هفته فراجا، آیین اختتامیه جشنواره ««پلیس، رسانه و امنیت» با حضور، سردار یحیی الهی، فرمانده نیروی انتظامی استان، حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان، محمدباقر احمدی چگنی، فرماندار خرم‌آباد، آرش احمدی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان، سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، و جمعی از اصحاب رسانه استان، سه‌شنبه (19 مهرماه) در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
 
منصور احمدی در این مراسم اهالی رسانه را افسران جهاد تبیین دانست و افزود: فتنه اخیر از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود و جنگی که اینک وجود دارد جنگ رسانه و فضای مجازی است.
 
وی با بیان اینکه تقویت جایگاه امنیت اجتماعی و جایگاه پلیس در امنیت اجتماعی از‌جمله رسالت‌های اصحاب رسانه است، افزود: تبلیغ و ترویج این جایگاه ضروری است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر برجسته‌سازی نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت از سوی اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: این نقش نیروی انتظامی برای همه اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان باید بیشتر تبیین شود چرا که امروزه حمله دشمنان به سمت کودکان و نوجوانان است و برای آگاه کردن این قشر باید تلاش کنیم.
 
سردار الهی در ادامه این مراسم با بیان اینکه دشمن جنگ رسانه و تهاجم فرهنگی علیه کشور را به راه انداخته است، افزود: رسانه باید در این حوزه‌ هوشیار باشد، در فتنه اخیر نیز حجاب و عفاف را دشمنان بهانه کردند و بسیاری در این راستا احساساتی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: دشمنان جنگ با احکام خدا را آغاز کرده‌اند، این جنگ بیهوده و باطل است، و در این راه بیشترین انتظار در جنگ فرهنگی از اصحاب رسانه است؛ البته رسالت «جهاد تبیین« در هر مکان بر دوش همگان است.
 
الهی با تجلیل از تلاش‌های همه زحمت‌کشان عرصه رسانه، اظهار کرد: ارتباط مستمر و دوجانبه پلیس با اصحاب رسانه همیشه مثبت و اثرگذار بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه، قشری زحمت‌کش و منصف هستند و نقش سازنده آنان به‌عنوان پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان و ایجاد احساس امنیت روانی در جامعه بسیار حائز اهمیت و ملموس است، گفت: با همکاری و همراهی خوب مردم، دستگاه‌های مرتبط و اصحاب رسانه با خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی لرستان، امنیت پایداری در سطح استان حاکم است.
 
در این مراسم از کتاب‌ «مؤلفه‌های والدگری پدر در تربیت کودک»، اثر سعید طهماسبی و مهدی حسنوند و «الفبای تربیت کودک» نوشته علی گلالی، سعید طهماسبی و مهدی حسنوند منتشر شده از سوی انتشارات جالیز به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان رونمایی شد.
 
در پایان از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» از سوی فرمانده انتظامی استان، شرح ذیل تقدیر به عمل آمد:
 
حوزه فرهنگ ایثار و شهادت
محسن مرادی فیلمساز برتر
محمدتقی عزیزیان شاعر برتر
سهیمه اسدزاده ناشر برتر
 
عفاف و حجاب
مقام اول: فاطمه کردعلیوند از پایگاه خبری رصد لرستان، مقام دوم: فاطمه سعادت از پایگاه خبری همای سعادت، مقام سوم: فاطمه شاکرمی از پایگاه هانا آنلاین
 
شعر
نگین کوگانی
 
قرآن و عترت
امین زینی‌وند از خبرگزاری ایکنا
 
حوزه جهاد تبیین و روشنگری
مقام اول پگاه دالوند از خبرگزاری تسنیم، مقام دوم، سعید سرشار از خبرگزاری فارس، مقام سوم امین پارسا از پایگاه خبری کلام پارسا
 
مصاحبه و گزارش خبری
مقام اول:  محمد فیضی از هفته نامه آوای لرستان، مقام سوم: محمود داوودی‌نژاد، خبرگزاری برنا
 
گزارش‌نویسی و تحلیل
مقام اول: محمد مهران‌نژاد از روزنامه صدای ملت، مقام دوم حسن نجفوند از نشریه یادگار امروز، مقام سوم سیداحمد موسوی از خبرگزاری خبرآنلاین
 
عکس خبری
مقام اول: کامین ملکی از خبرگزاری فارس، مقام دوم: محمد یاراحمدی از خبرگزاری ایرنا، مقام سوم: سجاد درویشی از خبرگزاری مهر
 
مستند
مقام اول، امین مرادی‌فرد برای ساخت مستند زنجیر از شبکه استانی افلاک، مقام دوم سمیه مرادی برای ساخت جان یا نان خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان
 
کلیپ تصویری
مقام اول امین ساکی برای ساخت پلیس مقتدر از خبرگزاری موج، مقام دوم مصطفی باقری از پایگاه خبری قلم لُر
 
تیتر خبری
مقام اول: عبدالرضا قاسمی از پایگاه خبری یافته، مقام دوم: مهدی زکی‌پور از خبرگزاری رکنا، مقام سوم: محدثه باباعلی مقدم از پایگاه صدای رسا
 
فضای مجازی
پیام یوسفوند
مقام اول انیمیشن با موضوع اعتیاد: نرگس سپهوند از پایگاه خبری سنگ نوشته، مقام سوم محمد زینی‌وند
 
گرافیک
مقام اول علی کریمی، مقام سوم فرشاد قبادی کیا
 
نشر پوشش اخبار پلیس
ابراهیم شریفی خبرگزاری ایسنا، فاطمه حسینی خبرگزاری مهر، آرزو جافری پایگاه خبری نسیم افلاک
 
نقاشی
سارا عزیز به دلیل نقاشی پلیس مهربان و خدمتگزار
 
حوزه روابط عمومی
استانداری لرستان مقام نخست
بنیاد شهید و امور ایثارگران مقام دوم
شهرداری خرم آباد مفام سوم
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها