چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
رئیس مجلس از کارخانه کاغذ الیگودرز بازدید کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان دومین نظارت ستادی خود با حضور در شهرستان الیگودرز از پروژه ساخت کارخانه‌ کاغذ این شهرستان، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در لرستان، بعد از ظهر چهارشنبه‌(۲ شهریورماه) محمد‌باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت ستادی خود از کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز بازدید کرد.

به گزارش ایبنا، اجرای این واحد تولیدی از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ با ظرفیت تولید ۱۰هزار تن و ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر به بهره‌برداری برسد.

بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان پیش‌تر در گفت‌وگو با ایبنا ازجمله مشکلات کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز را نبود همکاری مناسب شرکت خارجی تامین‌کننده تجهیزات و افزایش نرخ ارز عنوان کرده بود. 

قابلیت بازیافت و مقاومت در برابر آب را می‌توان ازجمله مزایای این نوع کاغذ عنوان کرد.


قالیباف در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این استان مورد توجه ما قرار دارد، گفت: برنامه هفتم توسعه طی 6 ماه آینده تدوین می‌شود و به همین دلیل نظارت ستادی از این استان را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: اگر در برنامه هفتم با درایت و پختگی در زمینه برنامه‌ریزی به این استان توجه شود، مزیت‌ و فرصت‌های استان، مشکلات لرستان را برطرف می‌کند و این موضوع احتیاج به برنامه متمرکز، اجرای غیرمتمرکز و واگذاری بخشی از اختیارات به خود مدیران استانی و شهرستانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها