دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
اکران شهری «ویلون‌زن روی پل» مصداق معرفی کتاب‌ خوب به شهروندان است

یوسف اسماعیل‌زاده، درباره مشارکت مدیریت شهری مشهد در اکران شهری کتاب «ویلون‌زن روی پل» گفت: سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با هدف تحقق رسالت خود که معرفی کتاب‌های خوب به جامعه است، مسئولیت اطلاع‌رسانی این رویداد را برعهده گرفت.

یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره اقدامات این معاونت در حوزه کتابخوانی و جشن امضا کتاب «ویولن‌زن روی پل» بیان کرد: تبلیغات محیطی آیین رونمایی و جشن امضاء کتاب «ویلون‌زن روی پل» با هدف پرداختن به موضوعات اجتماعی و معرفی رویدادهای فرهنگی و آثار چاپ‌ شده ارزشمند در سطح شهر مقدس مشهد انجام شد و این اتفاق به مرور برای دیگر آثار مکتوب نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای این رویداد فرهنگی، مجموعه‌های زیادی دخیل هستند اما سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با هدف تحقق رسالت خود که معرفی کتاب‌های خوب به جامعه است، مسئولیت اطلاع‌رسانی این رویداد را برعهده گرفت.

وی افزود: از مدتی قبل، سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی خراسان رضوی معرفی کتاب‌های خوب به شهروندان مشهدی را از طریق تبلیغات محیطی در دستور کار قرار داد و امیدوارم این رویکرد و برنامه‌ها، سرانه کتابخوانی در شهر را به مرور زمان افزایش دهد.

               

به گزارش ایبنا، مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «ویلون‌زن روی پل» با حضور خسرو باباخانی، نویسنده اثر، رضا امیرخانی و محمدرضا جوان آراسته سه‌شنبه 4 مرداد 1401 ساعت 17 و 30 دقیقه  در «رضاشهر» بین خاقانی 10 و 12، «مجتمع شهدای سلامت» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها