کتاب «نقش روابط عمومی سایبر در توسعه گردشگری مناطق آزاد کشور» نوشته محمدجواد یافتیان و محبوبه مرادی منتشر شد.
این کتاب که در چهار فصل به حوزههای روابط عمومی سایبر، گردشگری و مناطق آزاد و تکنیکهای اطلاعرسانی و ارائه راهکار برای مخاطبان تخصصی این حوزه میپردازد در انتشارات بانژ عرضه شده است.
در معرفی این کتاب آمده است: گردشگری نهتنها بهمثابه ابزاری بالقوه برای حل برخی مشکلات در زمینههای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح است، بلکه همچنین بهعنوان یکی از عناصر جداییناپذیر راهبرد توسعه جوامع نیز شناخته میشود.
نگارندگان کتاب یادشده عنوان میکنند: در کنار این مزایا، همزمان با گسترش فناوریهای نوین ارتباطی در پایان قرن بیستم، شرایط تازهای برای تسهیل در دسترسی به اخبار و اطلاعات فراهم شد از اینرو با توجه به وسعت سرزمینی و تنوع اقلیمی مناطق آزاد هفتگانه ایران عزیزمان، میتوان با استفاده بهینه از ابزارهای فناوریهای ارتباطی به فعالیت در فضای سایبر در راستای گسترش حوزه نفوذ و جذب گردشگر پرداخت.
نظر شما