سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
اجرای برنامه سراسری «کتاب‌دان» در دهه فجر

مدیر فرهنگی-هنری منطقه 8 شهرداری تهران از اجرای برنامه «کتاب‌دان» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق 22 گانه تهران در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سعید رنجبریان؛ مدیر فرهنگی-هنری منطقه 8 و دبیر اجرایی این طرح، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر برنامه «کتاب‌دان» با هدف حفظ و پاسداشت آرمان‎های انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، تعمیق شناخت شهروندان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و بررسی تالیفات مختلف با موضوع تاریخ ایران و انقلاب اسلامی با همکاری ناشران، نویسندگان و دیگر گروه‌های فعال در این حوزه در مناطق 22 گانه تهران برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این طرح 100 کتاب براساس دسته‌بندی مطالب و تالیفات با موضوع‌های تاریخ ایران و انقلاب اسلامی، زندگی‌نامه و خاطرات چهره‌های انقلابی، داستان و رمان انقلاب اسلامی، کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع انقلاب اسلامی و... در قالب‌های مختلف تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند.
 
رنجبریان گفت: در این طرح کتاب‌هایی با داستان‌های متفاوت از دوران شکل‌گیری انقلاب، ورود امام (ره) ، پیروزی انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیروزی انقلاب از نویسندگان مختلف و استفاده از کتاب‌های ادبیات کودک و نوجوان به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با برش‌هایی از تاریخ و فرهنگ نسل گذشتگان در قالب‌های متنوع پادکست، موشن‌گرافی، فتوکلیپ و کلیپ تولید و در فضای مجازی انتشار می‌یابد.
 
مدیر فرهنگسرای گلستان در ادامه تأکید کرد: «کتاب‌دان» عنوان برند محصولات معرفی کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که توسط کتابخانه‌های این سازمان با معرفی خلاصه‌ای از زندگی نویسنده و آثارش، خوانش بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده یا گوینده در قالب‌های متنوع تولید و در فضای مجازی منتشر می‌شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها