یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
4  رمان جدید توسط انتشارات «ستاره‌ها» منتشر شد

مدیرمسئول انتشارات «ستاره‌ها» گفت: با انتشار 4 رمان جدید، تعداد رمان‌های منتشر شده در این انتشارات به 10 عدد رسید.

«سعید محسن‌زاده کاشانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی افزود: چهار رمان جدید به نام‌های «دورگه»، «خال هندو»، «میلیشیا» و «نهان خانه» توسط انتشارات «ستاره‌ها» در قطع رقعی اروپایی منتشر شد.
 
وی ادامه داد: رمان «دورگه» به قلم سعید تشکری در فضایی داستانی به نقد روشنفکران و جامعه استبداد زده مشهد می پردازد؛ جایی که محمدتقی بهار هم خفته و به اشغال مشهد واکنشی نشان نمیدهد. این اثر در 244 صفحه و با قیمت 49 هزارتومان روانه بازار شده است.
 
محسن‌زاده همچنین با اشاره به اینکه سه اثر دیگر در کارگاه رمان حوزه هنری تولید شده است، اضافه کرد: «خال هندو» به نویسندگی بتول پادام در 298 صفحه، «میلیشیا» به قلم مریم رمضانی در 240 صفحه و «نهان خانه» توسط ام البنین ماهر در 232 صفحه نوشته شده است.
 
مدیرمسئول انتشارات «ستاره‌ها» در معرفی این سه اثر گفت: «خال هندو» روایت شور نوجوانان مشهدی علیه ظلم حکومت پهلوی است؛ «میلیشیا» نقد منافقین و شیوه های غیرانسانی جذب نیرو توسط آنان است و «نهان خانه»، ماجرای شهید رجب غلامی، مهاجر افغانستانی و شاگرد شهید برونسی است که در جنگ تحمیلی به شهادت می‌رسد.
 
وی خاطرنشان کرد: هر چهار رمان جدید در تیراژ یک‌هزار نسخه منتشر شده است.
 
مدیرمسئول انتشارات «ستاره‌ها» همچنین از انتشار چاپ دوم رمان «وسنی»، اثر سعید تشکری خبرداد.
 
اضافه می‌شود انتشارات «ستاره‌ها» فعال در حوزه انتشار کتاب‌های دفاع مقدس است که در هفدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی، به عنوان ناشر برگزیده معرفی شد. مجموعه کتاب‌های «قصه سرداران»، «مروارید شکسته»، «ما افسانه نبودیم»، «شهربانو»، «از مشهد تا کاخ صدام»، «علویه نرگس»، «خاتون و قومانداران» و ده‌ها عنوان دیگر از جمله کتاب‌هایی است که تاکنون ازسوی این موسسه انتشاراتی در مشهد منتشر شده است.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها