چکیده مقالات دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه میشود.
محور اصلی این کنفرانس که نهم خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر ازجمله فرصتها و چالشهای نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاستگذاری نشر، مخاطبشناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفهای در نشر، فناوریهای نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابداری، علم اطلاعات و دانششناسی است.
براساس فراخوان منتشرشده، محور ویژه این کنفرانس نیز «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که شامل زمینههایی نظیر فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریانشناسی شعر معاصر، جریانشناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایتشناسی، ترجمه و ادبیات معاصر، و ترویج زبان و ادب فارسی میشود.
علاقهمندان برای شرکت در دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر باید چکیده مقاله خود را در ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند.
دبیرخانه کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر در فراخوان دومین دوره این رویداد علمی پژوهشی آورده است: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ از پژوهشگران در تمامی حوزههای مرتبط با مطالعات و پژوهشهای نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر دعوت به عمل میآورد.
براساس این فراخوان، شرکت در دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نشر و ارائه مقاله در این کنفرانس علمی پژوهشی بدون هزینه ثبتنام است. پذیرش مقالات در این کنفرانس نیز بر اساس نتیجه داوری خواهد بود. چکیده مقالات پذیرششده در مجموعهای منتشر خواهد شد و صاحبان آثار برگزیده نیز در قالب پنلهای علمی این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
نظر شما