سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

مردم استان آذربایجان غربی در آستانه برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب این استان شاهد اطلاع‌رسانی‌های محیطی گسترده در مناطق پرتردد شهرها و شهرستان‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، رضا علافی سلماسی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده محیطی نمایشگاه مجازی کتاب در سطح این استان، اظهار کرد: در آستانه هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، طی تعامل با فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها در 16 شهرستان این استان اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام شده است.
 
وی افزود: در حالی‌که نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی از فردا ـ چهارشنبه 8‌دی‌ماه، به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند، تبلیغات گسترده این رویداد فرهنگی در میادین پرتردد شهرستان‌های مختلف این استان صورت گرفته است.
 
برهمین اساس، تبلیغات هفدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی در میادین پُرتردد سطح شهرستان مهاباد مثل میدان شهرداری، فلکه نماز، میدان مادر، پل حکمت و سه راه حافظ نصب شده است. در میادین پُرتردد شهرستان‌های خوی، تکاب، سلماس و میاندوآب نیز با نصب بنر و تراکت، اطلاع‌رسانی  خوبی در حال انجام است.
 
همچنین در هماهنگی با مسئولان شهر نقده در سطح این شهر شاهد اطلاع‌رسانی گسترده درباره هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب هستیم.
 
سایر شهرستان‌های استان آذربایجان غربی نیز با نصب بنر و تابلوهای اطلاع‌رسانی به استقبال هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) رفته‌اند.
 
هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) از هشتم دی‌ماه آغاز می‌شود و تا چهاردهم دی‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها