چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
دانشگاه ارومیه بیش از 6000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» بیش از 6000 نسخه کتاب توسط دانشگاه ارومیه به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در راستای طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» بیش از 6000 نسخه کتاب توسط دانشگاه ارومیه به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

وی افزود: محتوای این مجموعه اهدایی در موضوعات متنوع از جمله کشاورزی، اقتصاد و... بوده که و پس از بررسی‌های لازم کارشناسی، ثبت و برای استفاده عمومی در بین کتابخانه‌های سطح استان توزیع می‌شوند.

معصومی ادامه داد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با اجرای طرح‌های چون پویش «وقف کتاب؛ خیر ماندگار» و طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» در سال‌های متمادی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان نسبت به جمع‌آوری کتابهای اهدایی و وقفی عموم مردم اقدام کرده است.

این مسئول ادامه داد: این طرح‌ها سراسری بوده و به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی، ایجاد حس همبستگی در میان مردم و... در سطح کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: در این طرح مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های اهدایی خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها