یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
برگزیدگان مسابقه «کتاب، رسانه ماندگار» در لرستان معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه استانی «کتاب، رسانه ماندگار» که با هدف تولید محتوای رسانه‌ای در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری محلی لرستان برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان، دبیرخانه مسابقه استانی «کتاب، رسانه ماندگار» که همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف تولید محتوا رسانه ای در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری محلی استان برگزار شده بود، برگزیدگان مسابقه را معرفی کرد.
 
بنا بر اعلام دبیرخانه (روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی)، در بخش یادداشت 16 اثر از نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری استان به دبیرخانه ارسال شد که پس از داوری نتایج ذیل اعلام شد:

سه یادداشت «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» از پایگاه خبری دریای فرهنگ نوشته: ابوذر باباییزاده
«تبار و کارکرد کتاب» از پایگاه خبری یافته نوشته: نصرت‌اله امیری‌خواه
«به بهانه هفته کتاب» از نشریه ویرنامه نوشته: محسن رستمی 
به صورت مشترک حائز عنوان برگزیده شدند.
 
بر همین اساس در بخش کاریکاتور نیز، هیئت داوران پس از مشاهده دو اثر ارسال شده، کاریکاتور نشریه بامداد لرستان اثر سیدمصطفی جهانبخت را به عنوان برگزیده انتخاب نمود.
 
دبیرخانه این مسابقه ضمن اشاره به اینکه در بخش عکس، هیچ اثری در موعد مقرر توسط دبیرخانه دریافت نشد اعلام کرد که آیین اختتامیه مسابقه و مراسم اهداء جوایز برگزیدگان به زودی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها