شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
رونمایی از سایت جدید انجمن کتابداری همزمان با اختتامیه ششمین دوره کنگره متخصصان علوم اطلاعات

مهرناز خراسانچی، از رونمایی سایت جدید انجمن کتابداری در اختتامیه ششمین دوره کنگره متخصصان علوم اطلاعات خبر داد که امکان دسترسی به فیلم‌ها، گفت‌و‌گو با دبیران و پیش پنل‌های کنگره را فراهم کرده است.

مهرناز خراسانچی، دبیر اجرایی و دبیر کمیته راهبری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره ششمین دوره کنگره متخصصان علوم اطلاعات بیان کرد: کمیته اجرایی ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات، بعد از پاسخ مثبت 60  نفر از علاقه‌مندان داوطلب، 30 نفر برای پوشش قوی رسانه‌ای از‌جمله شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با رسانه‌‌های مختلف تشکیل شد. ارتقاء زیرساختی سایت کنگره از دیگر اقدمات مهم اجرایی این رویداد است که با توجه به برگزاری مجازی همه برنامه‌های انجمن طی یک‌سال گذشته، محقق شد.  
 
وی با اعلام خبر بارگذاری همه اطلاعات پنج دوره کنگره در سایت انجمن، افزود: این بخش سایت انجمن، همزمان با اختتامیه ششمین دوره کنگره رونمایی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه آپارات به فیلم‌های پنج دوره کنگره دسترسی داشته باشند؛ علاوه‌براین متن گفت‌و‌‌گو با دبیران کنگره و لینک پیش‌پنل‌‌ها در اختیار کارشناسان و دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی قرار دارد.

خراسانچی ادامه داد:ثبت‌نام در کنگره ششم، برای افرادی که دارای عضویت فعال در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران هستند، رایگان است. علاوه‌براین هزینه ثبت‌نام برای سایر علاقه‌مندان به حضور در این کنگره و استفاده از 19 پنل تخصصی با حضور خبرگان موضوعی، در مقایسه با دو دوره قبل تغییرنکرده و 120 هزار تومان است.  


وی افزود: زمان‌بندی دقیق برگزاری، امکان حضور در همه نشست‌ها را برای  علاقه‌مندان فراهم کرده است. طی روز‌های 24 تا 28 آبان‌ماه هر دو ساعت از 9 تا ساعت 22 یک پنل برگزار می‌شود. روز پایانی کنگره هشتمین دوره انتخابات انجمن علم اطلاعات و دانش‌شناسی برگزار خواهد شد. بنابراین  علاقه‌مندان می‌توانند از 10 تا 20 آبان‌ماه نامزدی خود را در سایت ثبت و براساس محتوای ارسالی نامزد‌ها، شامل کلیپ یا قالب‌های دیگر معرفی خواهند شد.


خراسانچی گفت: انتخابات طی دو روز 26 و 27 انتخابات برگزار و 28 آبان، نتایج اعلام می‌شود. برای مشارکت حداکثری، دو روز برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است. عضویت پیوسته در انجمن کتابداری و شروط اعلامی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری که در سایت انجمن در دسترس قرار دارد، برای پذیرش نامزدی افراد تعیین شده است.     
 
دبیر اجرایی و دبیر کمیته راهبری ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات درباره برنامه‌های بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب انجمن گفت: همه انرژی نیروی انسانی انجمن به برگزاری ششمین دوره کنگره اختصاص پیدا کرده است. افتتاحیه ششمین دوره کنگره، نخستین روز از هفته کتاب، یعنی روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها