یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
مگان مارکل کتابش را در یوتیوب می‌خواند

مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی انگلیس کتابش را که برای کودکان نوشته است، در شبکه اجتماعی یوتیوب برای کودکان می‌خواند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ایتی‌آنلاین، مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی انگلیس کتابش را که برای کودکان نوشته است، در شبکه اجتماعی یوتیوپ برای کودکان می‌خواند. کتاب مارکل با عنوان «نیمکت» با مخاطب کودک نوشته شده است که کریستین رابینسون تصاویر آن را با آبرنگ نقاشی کرده است.
 
مگان مارکل در پیامی ویدیویی که از شبکه یوتیوپ منتشر شد، اعلام کرد کتابش را برای پیوند بیشتر پسرش «آرچی» با پدرش نوشته است و امیدوار است این پیوند با نوشتن این کتاب محکم‌تر شود.
 
کتاب مارکل در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های لیست نیویورک تایمز قرار گرفت؛ ولی رسانه‌های انگلیسی او را متهم کردند که خودش کتاب‌هایش را خریده است تا پرفروش به نظر برسد.
 
مارکل در این کتاب -که چند ماه گذشته از سوی انتشارات رندوم هاوس روانه بازار کتاب شد- داستان‌های کودکانه برای شاهزاده‌های انگلیسی نوشته است که گفته می‌شود از شعری الهام گرفته شده که مگان برای شاهزاده هری به مناسبت روز پدر و بعد از تولد اولین فرزندشان سروده است.
 
این کتاب -که از زاویه دید یک مادر روایت می‌شود- رابطه ویژه بین پدر و پسر را می‌کاود و نشان می‌دهد که این رابطه چگونه تکامل یافته و گسترش می‌یابد و اینکه عشق در خانواده‌ای مدرن چگونه ابراز می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها