پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
چاپ 200 کتاب موضوعی به مناسبت کنگره شهدا در زنجان

سردار جهانبخش کرمی از چاپ 200 کتاب موضوعی به مناسبت کنگره شهدا در زنجان خبر داد و گفت: بخشی از این کتاب‌ها قبل از برگزاری کنگره رونمایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه استان زنجان در کنگره 3535 شهید زنجان، بیان کرد: حضور سپاه در طول دفاع مقدس و پس از آن در منطقه شمال‌غرب در قالب لشکر 31 عاشورا، لشکر علی ابن ابیطالب و ...از افتخارات زنجانی‌هاست.

وی با اشاره به تقدیم هفت هزار جانباز و بیش از 500 آزاده افزود: شهدای نیروی انتظامی نیز 11 عزیز است.

سردار کرمی درباره اقدامات فرهنگی انجام شده در آستانه برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی، گفت: در همین راستا 200 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

وی اظهار کرد: کتاب‌های کنگره شهدا با بهره‌گیری از ظرفیت نویسندگان بومی و غیربومی به نگارش درآمده است. این کتاب‌ها قبل از برگزاری کنگره شهدا و به مرور زمان رونمایی شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان همچنین از جمع‌آوری آثار شهدا در قالب 520 هزار سند و برگزاری یک‌هزار و 200 یادواره شهدا نیز خبر داد و افزود: اجلاسیه پایان کار نیست و آغاز کار است، همان طور که رهبری معظم در دیدار اعضای کنگره فرمودند کار تازه آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت‌.

سردار کرمی در ادامه از رونمایی چندین کتاب در اجلاسیه کنگره 3535 شهید استان و توزیع بسته‌های فرهنگی بین شرکت‌کنندگان خبر داد و افزود: تمبر یادبود این اجلاسیه نیز امروز رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من عقیده راسخ دارم بر اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است»، بیان کرد: با توجه به سخنان رهبری به راحتی می‌توان جایگاه ارزشمند شهدا را در جامعه درک کرد، از این‌رو باید دقت کنیم که اثر بخشی برنامه‌های مربوط به شهدا زیاد و باکیفیت باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای استان زنجان از اهداف اصلی این کنگره محسوب می‌شود، گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه آشنایی جوانان و نسل‌های آینده جامعه را با شهدای گرانقدر استان فراهم کرده و بهترین ظرفیت برای معرفی زنجان به عنوان شهر غواصان دریادل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها