چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشورتی شهردار و اعضای جدید شهر چیتاب خواستار همکاری و همیاری این شورا در جهت تاسیس ساختمان جدید کتابخانه عمومی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشورتی شهردار و اعضای جدید شهر چیتاب با مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر چیتاب گفت: تنها کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است که نیاز همت و تلاش اعضای جدید برای ساخت کتابخانه‌ای در خور و شان مردم فرهنگی شهر چیتاب است.

یاسر رحیمیان تصریح کرد: در سال‌های گذشته فردی خیر و نیکوکار زمینی جهت ساخت و تاسیس ساختمان جدید اهدا کرده بود؛ ولی اعتبار لازم برای ساخت در اختیار ما قرار نگرفت.

 وی اظهار داشت: امیدوارم شهردار و اعضای جدید با رایزنی و نامه‌نگاری با استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرمانداری و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، ما را برای تاسیس ساختمان جدید شهر چیتاب همراهی کنند.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: خوشبختانه بنیاد برکت در استان همیشه پای کار بوده و در شرایط بد اقتصادی کمک شایانی در تکمیل کتابخانه‌های عمومی در استان داشته است و ما می‌توانیم با رایزنی برای تکمیل و تجهیز ساختمان جدید از ظرفیت این بنیاد خیریه استفاده کنیم.

در این نشست هم‌اندیشی، برخی از کارشناسان اداره‌کل گزارشی از آخرین وضعیت عضویت و امانت و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه شهید رجایی شهر چیتاب به شهردار و اعضای شورای جدید شهر ارائه دادند.

همچنین عبدالمطلب نجاتبخش، شهردار چیتاب و هریک از اعضای شورای جدید شهر چیتاب به بیان دیدگاه‌های خود در جهت حمایت از کتابخانه های عمومی، پرداخت به‌موقع سهم نیم‌درصد کتابخانه عمومی چیتاب، نامه‌نگاری با سازمان برنامه و بودجه برای جذب اعتبار ساختمان جدید و کمک به توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهر چیتاب ارائه دادند.

در پایان این جلسه 500 جلد کتاب توسط کتابخانه‌های عمومی استان به شهرداری در جهت راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در شهر چیتاب اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها