چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
رونمایی از کتاب صوتی «سرباز کوچک امام» در سالروز ورود آزادگان

محسن نادری گفت: در صورت بهتر شدن شرایط وخیم کرونایی، همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن، کتاب صوتی «سرباز کوچک امام» رونمایی خواهد شد.

محسن نادری؛ مدیر سماوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره آثار منتشرشده و آماده انتشار مجموعه سماوا، اظهار کرد: عصر دوشنبه 18 مردادماه همزمان با روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم، کتاب صوتی «عزیزتر از جان» رونمایی و در پلتفرم‌های فیدیبو و کتابخوان سوره مهر، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و هفته آینده نیز روی پلتفرم‌های طاقچه، کتابراه و بیب تونز، بارگذاری خواهد شد.
 
وی با اشاره به استقبال مخاطبان از این اثر، افزود: کتاب «عزیزتر از جان»، روایت‌ خاطرات شهید ابوالفضل راه‌چمنی از زبان همسرش به قلم کبری خدابخش دهقی از سوی انتشارات 27 بعثت منتشر شده است. پروسه ضبط این کتاب صوتی از دو ماه پیش با صدای فاطمه میناخانی شروع شد. برخی کتاب‌ها اگر در زمان مناسب رونمایی شوند، بازخورد بهتری خواهند داشت. سعی کردیم کار را به‌گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم همزمان با سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم آن‌را رونمایی کنیم که خوشبختانه محقق شد.
 
نادری گفت: مراحل ضبط و آماده‌سازی کار، پنج جلسه فشرده پنج‌ساعته زمان برد و پس از خوانش، موسیقی‌گذاری روی این کتاب صوتی صورت گرفت.
 
مدیر سماوا با اشاره به رونمایی و انتشار یک اثر دیگر از این مجموعه، بیان کرد: کتاب صوتی «ایکیگای» از دیگر تولیدات ما است که سه‌شنبه 19 مردادماه در پلتفرم‌های فیدیبو و سوره مهر منتشر شد. راوی اصلی این کتاب، نیوشا مدبر از بازیگران تلویزیون و سینما بوده و در کنار ایشان، سه گوینده اولی نیز در تولید این اثر همکاری داشتند.
 
وی با اشاره به یک کتاب صوتی آماده انتشار این مجموعه، توضیح داد: با توجه به شرایط دشوار ناشی از وضعیت وخیم کرونایی، اکنون بسیاری از کارهای ما متوقف شده یا به کندی انجام می‌شود. در صورت بهتر شدن شرایط، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن، کتاب صوتی «سرباز کوچک امام» خاطرات آزاده سرافراز مهدی طحانیان، با صدای امین زندگانی رونمایی خواهد شد.


نادری همچنین گفت: هفته آینده همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، کتاب صوتی «یاران امام حسین (ع)» از نشر مدرسه رونمایی می‌شود. این کتاب صوتی به‌صورت روایی با صدای 6 گوینده به سرپرستی استاد داوود حیدری تولید شده است. برخی آثار چند راوی دارند و در تولید این اثر نیز برای هریک از یاران امام از یک گوینده استفاده شد.
 
مدیر سماوا در پایان اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، ضبط کتاب «خادم ارباب کیست» از انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) نیز با صدای احمد بابایی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها