چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
آموزش مدیریت مصرف آب با «ماجراهای داملا کوچولو»

کتاب «ماجراهای داملا کوچولو» نوشته رقیه کشتار و با تصویرگری مریم اکراد توسط انتشارات ائلشن برای گروه سنی ب منتشر و راهی بازار نشر شد.

مجید خلخالی، کارشناس مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: این کتاب با موضوع ارزش آب با زبانی ساده برای کودکان گروه سنی ب نوشته شده است و انتظار می‌رود کودکان با مطالعه این کتاب بتوانند به ارزش واقعی آب پی ببرند.

وی افزود: یکی از جذابیت‌های کتاب برای کودکان وجود تصاویر جذاب و آموزشی است که در این کتاب سعی شده تصاویر متفاوت از آنچه قبلا بود ارائه شود.

خلخالی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت آموزش مدیریت مصرف آب برای کودکان اشاره کرد و گفت: هر چقدر در سنین پایین آموزش‌های لازم به کودکان داده شود با همان نیز بزرگ خواهند شد و در آینده مورد استفاده قرار خواهند داد.

کارشناس مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ادامه داد: کتاب «ماجراهای داملا کوچولو» در 12 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه خرداد سال 1400 توسط انتشارات ائلشن و به سفارش و حمایت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی منتشر شد.

یادآوری می‌شود، «داملا» کلمه ترکی به معنی «قطره آب» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها