پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
مجموعه کارگاه‌های ادبی، پژوهشی «ادراک» برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه کارگاه‌های ادبی، پژوهشی «ادراک» با 6 عنوان در استان برگزار می‌شود.

احد هوشمند قره‌باغ، رییس حوزه هنری استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: مجموعه کارگاه‌های ادبی، پژوهشی «ادراک» با 6 عنوان در 29 خرداد لغایت 4 تیرماه سال‌جاری در استان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: معرفی و آشنایی با سبک شعری طرزی افشارارموی توسط سعید سلیمانپور، آشنایی با دیوان اشعار شاه اسماعیل صفری توسط رسول اسماعیل‌زاده دوزال، اشعار موسیقی عاسیقی و شاعران در این حوزه توسط بهرام اسدی، شعر مقاومت در جمهوری آذربایجان توسط مصطفی قلیزاده علیار، شهریار و انقلاب اسلامی توسط جمشید علیزاده و حکمت قرآنی در شاهنامه توسط مصطفی قلیزاده علیار از جمله عناوین آموزشی در این کارگاه است.

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در مجموعه کارگاه‌ها رایگان است، گفت: برای حضور و ثبت نام  در این کارگاه‌ها علاقمندان نام و نام خانوادگی خود را به همراه کلمه «ادراک» به  شماره3000591100002ارسال کنند.
 
 
هوشمندقره‌باغ ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام 27خرداد سال‌جاری می‌باشد و کارگاه‌ها به‌صورت مجازی و در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی، به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برای شرکت کنندگان در مجموعه کارگاه‌های ادبی، پژوهشی «ادراک»، گواهی حضور از طرف حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی صادر خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها