شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
آغاز خدمات حضوری کتابخانه‌ای در مناطق نارنجی یزد از امروز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی یزد از آغاز خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی مناطق نارنجی استان (از لحاظ شیوع ویروس کرونا) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، رقیه دوست‌فاطمی‌ها مدیر کل کتابخانه‌های عمومی یزد گفت: با اعلام معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از صبح امروز شنبه، هشتم خرداد، کتابخانه‌های عمومی فعال در مناطق نارنجی کرونایی، خدمات خود را به صورت حضوری به اعضا و مراجعان ارائه می‌دهند.

وی عنوان کرد: بر این اساس، از امروز کتابخانه‌های عمومی استان یزد که در مناطق نارنجی قرار دارند، بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شیوه‌های ابلاغی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، به ارائه خدمات امانت منابع می‌پردازند و تنها سالن‌های مطالعه تعطیل است.

دوست فاطمی‌ها عنوان کرد: به جز در شهرها و مناطق با سطح هشدار قرمز که کتابخانه‌های عمومی تنها به ارائه خدمات مجازی می‌پردازند، کتابخانه‌های عمومی در مناطق نارنجی، زرد و آبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ارائه خدمات حضوری به اعضا می‌پردازند.

وی یادآور شد: در حال حاضر وضعیت شهرستانهای بافق، بهاباد، تفت، اشکذر و میبد در استان یزد زرد و در شهرستانهای یزد، مهریز، خاتم، ابرکوه و اردکان نارنجی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط