یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
ارسال بیش از 180 اثر به نخستین دوسالانه حسین منزوی

رئیس کارگروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه 183 اثر به دوسالانه حسین منزوی ارسال شده است، گفت: مهلت ارسال آثار تا 15 خرداد تمدید شد.

جعفر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: نخستین دوسالانه غزل به نام حسین منزوی در سه بخش کتاب مجموعه غزل چاپ شده از ابتدای سال 96 تا 98، بخش دوم مربوط به تک‌اثر و بخش سوم در بخش پژوهش شامل پایان‌نامه و کتاب در حوزه نقد و بررسی غزل این شاعر فقید در حال برگزاری است.

وی افزود: استانداری زنجان، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مجمع انجمن‌های ادبی استان زنجان در برگزاری این برنامه ادبی همکاری دارند.

رئیس کارگروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه طبق فراخوان اولیه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 اردیبهشت‌ماه تعیین شده بود، اضافه کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به علت درخواستی که علاقه‌مندان داشت، این زمان تا دو هفته دیگر یعنی (15 خردادماه) تمدید شد.

محمدی با اشاره به اینکه استقبال از برگزاری این جشنواره مطلوب بوده و شاهد ارسال آثار از 28 استان کشور بودیم، بیان کرد: البته طبق آمار بیشترین آثار از تهران به دبیرخانه واصل شده است.

رئیس کارگروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تا مدت زمان اعلام شده در بخش کتاب فارسی 31 اثر و کتاب ترکی یک اثر به دبیرخانه رسید، افزود: همچنین در بخش شعر فارسی 132 اثر و در بخش شعر ترکی نیز 7 اثر به دبیرخانه رسید.

محمدی همچنین به استقبال خوب شرکت‌کنندگان از بخش پژوهشی جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: تا اثر 31 اردیبهشت‌ماه 12 در بخش پژوهشی به دبیرخانه واصل شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 183 اثر در سه بخش کتاب، شعر و پژوهشی به دبیرخانه واصل شده است، تصریح کرد: همچنین طبق آمار بیشترین آثار از استان‌های تهران، زنجان، اصفهان، گیلان، قم و خراسان رضوی ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها