دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
ثبت‌نام چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا آغاز شد

ثبت‌نام چهارمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا آغاز شد، این نمایشگاه ۳۰ خرداد تا ۲ تیر در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار می‌شود.

رضا امیدی رئیس چهارمین نمایشگاه کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه گفت: برای چهارمین دوره نمایشگاه رايزني‌های خوبی با وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت، سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، سفارت‌خانه ايران در خارج از كشور و تشكل‌هاي صنفي مربوطه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال نیز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: پيش‌بيني می‌كنيم از نظر كمی و كيفی رشد قابل توجهی در مشاركت‌كننده داخلي و شركت‌هاي بزرگ كاغذساز خارجي همچنين حضور هيات‌های تجاري در نمايشگاه داشته باشيم.
 
امیدی همچنین به برگزاری دومین همايش دستاوردهای زنجیره سلولزی در اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با كمرنگ شدن وضعيت كرونا در ماه آینده این همایش را برگزار کنیم و در اين زمينه هم وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت، سازمان شهرك‌هاي صنعتي و صنايع كوچك حمايت خود را از همايش اعلام كرده‌اند.
 
وی افزود: همچنین شركت‌هاي  LGI(تامين‌كننده محصول و مواد اوليه صنايع كاغذسازي) و شيمي پژوهش صنعت (سازنده ماشين‌آلات كاغذ‌سازي) به عنوان حاميان مالي همایش اعلام آمادگي كرده‌اند.
 
به گفته امیدی، قرار است در اين همايش تعدادی از پيشكسوتان و كارآفرينان حوزه سلولزي تقدیر شوند و طبق برنامه‌ريزي انجام شده روال انتخاب منتخبان هم برخلاف دوره قبل، از طريق هيات داوري و شوراي سياست‌گذاري همايش است كه تركيبي از پيشكسوتان و حرفه‌اي‌هاي اين حوزه از نظر حرفه‌اي و علمي است.
 
وی با بیان اینکه این تقدیر با حضور مقامات دستگاه‌هاي دولتي انجام خواهد شد، تاکید کرد: اميدواريم در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري به سال توليد، پشتيبانی‌ها و مانع‌زاديي‌ها نام‌گذاري شده است مشاركت پرشور و خوبي از جانب فعالان حوزه سلولزي كشور در چهارمين دوره نمايشگاه همچنین همایش سلولزی داشته باشيم تا مشاركت‌كنندگان و آحاد مردم كشور از دستاوردهاي آن بهره‌مند شوند.



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها