شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
 خبرنامه آژانس ادبی و ترجمه پل ویژه فروردین 99 منتشر شد

خبرنامه آژانس ادبی و ترجمه پل ویژه فروردین ماه سال جاری با محوریت رویدادهای کتاب‌محور و اخبار حوزه نشر، تبادلات رایت و ترجمه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این شماره از خبرنامه آژانس ادبی و ترجمه پل، به موضوعاتی چون؛ گفت‌وگو مجید جعفری‌اقدم، مدیر آژانس ادبی و ترجمه پل، معرفی بازار نشر کشور چین، معرفی نمایشگاه کتاب ابوظبی، معرفی جایزه ادبی شارجه، معرفی فلوشیپ نمایشگاه کتاب فرانکفورت، گزارش فستیوال‌ ادبی استانبول 2020 و برخی از اخبار مهم حوزه نشر اشاره شده‌است.
 
همچنین، در بخشی از این خبرنامه به خرید و فروش حق کپی‌رایت آثار ایرانی به دیگر کشورها و ترجمه و نشر آثار خارجی به زبان فارسی در ایران اشاره شده و با جزییات به بیان آن پرداخته‌ شده‌است.
 
این خبرنامه، اطلاعات جامع و کاملی از تمام فعالیت‌های آژانس ادبی و ترجمه پل در حوزه نشر، ترجمه و مجامع بین‌المللی در سالی که گذشت، ارائه می‌کند.
 
شایان ذکر است، آژانس ادبی و ترجمه پل آژانس ادبی و ترجمه پل، فعالیت حرفه‌ایی و مستمر خود را از سال 1385 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ثبت شرکت‌ها در ایران و از سال1397 در ترکیه آغاز کرده‌است. رسالت سازمانی این موسسه کمک به ورود دانش و فرهنگ مکتوب آثار ایرانی و اسلامی در بازارهای نشر جهانی و بسترسازی برای حضور حرفه‌ایی عوامل نشر ایرانی، اعم از نویسندگان، تصویرگران، مترجمان و ناشران در بازارهای نشر بین‌المللی و دیگر رویدادهای مهم بین‌المللی حوزه کتاب، با بهره مندی از فرصت‌ها و امکانات رایج و موجود در عرصه‌های بین‌المللی نشر و کتاب در کشورهای مختلف است.

این خبرنامه را می‌توانید اینجا مطالعه کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها