چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
خیّر فرهنگی اهل شهرستان دشتی کتابخانه شخصی خود را اهدا کرد

یک خیّر فرهنگی شهرستان دشتی که از فرهنگیان بازنشسته و سادات روستای چاوشی است، ۲۰۰ جلد کتاب از کتابخانه شخصی خود به باشگاه‌های کتاب‌خوانی این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، سیدمحمدطاهر علوی در این خصوص، گفت: با توجه به سفارش‌های مکرر از بزرگان دین ما درخصوص تکریم و بخشندگی تصمیم گرفتم کتاب‌های کتابخانه‌ شخصی‌ام را که حاصل معنوی سال‌های زندگی‌ام بود، برای استفاده همگان به باشگاه‌های کتاب‌خوانی دشتی اهدا کنم.

وی ادامه داد: معتقدم کتاب نباید در کنج قفسه کتابخانه‌های شخصی خاک بخورد، بلکه پس از استفاده باید اهدا شود تا علاوه بر ترویج حرکتی فرهنگی در جامعه، باعث ارتقاء و افزایش معلومات افراد دیگر نیز شود.

علوی افزود:‌ کتاب بهترین دوست برای تمام عرصه‌های مختلف زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است؛ چراکه این دوست، شما را به سمت دانایی و خردورزی هدایت می‌کند.

این خیّر فرهنگی در پایان یادآور شد: همه ما باید به‌دنبال اهدای کتاب و تقویت پایه‌های فرهنگی جامعه خویش باشیم تا فرزندانمان بتوانند از این فضا به درستی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها