سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
چهارمین جشنواره کتابخانه‌های خانگی به دلیل مشکل بودجه متوقف شد

چهارمین دوره جشنواره کتابخانه‌های خانگی و مجتمع‌های مسکونی به دبیری حسن احمدی به دلیل تامین نشدن بودجه لازم برای اجرای جشنواره متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، چهارمین دوره جشنواره کتابخانه‌های خانگی و مجتمع‌های مسکونی از مجموعه برنامه‌های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که قرار بود با مشارکت این انجمن و موسسه خانه کتاب برگزار شود؛ به دلیل عدم تامین بودجه لازم برای اجرای جشنواره متوقف شد.  

جعفر توزنده‌جانی، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در بیست‌و‌ششمین هفته کتاب سال گذشته، خبر از برگزاری چهارمین دوره این جشنواره به دبیری حسن احمدی را داده‌بود و اعلام کرد که اختتامیه آن در سال 1398 برگزار خواهد شد.

در بیست‌وهفتمین هفته کتاب سال جاری نیز خبرها حاکی از برگزاری چهارمین جشنواره کتابخانه‌های خانگی بود؛ اما با پیگیری‌های انجام شده، مطلع شدیم که چهارمین دوره جشنواره بنابر تامین نشدن بودجه جشنواره و نبود حمایت‌های لازم و کافی برگزار نمی‌شود.

شایان ذکر است، هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج فرهنگ کتابخوانی، تشویق دارندگان کتابخانه‌های خانگی به امانت دادن کتاب و انجام فعالیت‌های جمعی فرهنگی در کنار تشکیل کتابخانه‌ها، ایجاد پُل ارتباطی و رفاقت با همسایه‌های محله، کشف و معرفی استعدادها  و معرفی آنان به مراکز و نهادهای مرتبط با شعر و داستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها