مدیرعامل «فراتک» در معرفی سامانه خدماتدهی آنلاین به لیتوگرافها گفت: پس از ثبت درخواست تعمیر دستگاههای لیتوگرافی، رفع مشکل بهصورت تلفنی یا حضوری و با اعزام تعمیرکار بهچاپخانه انجام میشود.
وی افزود: این سامانه نخستین سامانه سرویس آنلاین در این حوزه محسوب میشود که حدود یک ماه پیش در اختیار مشتریها قرار گرفته است و برای توسعه آن نیازمند حمایتهای دولتی هستیم.
مدیرعامل فراتک ادامه داد: سرور این سامانه در داخل ایران است و در صورت قطع اینترنت همچنان خدمات ادامه خواهد داشت.
عربشاهی در تشریح استفاده کاربر از سامانه ادامه داد: اگر با مشتری قرارداد ارائه خدمات منعقد شده باشد، به محض اعلام درخواست، کارشناسان فنی و متخصص مطلع میشوند.
وی گفت: خدماتدهی اگر بهصورت تلفنی میسر نباشد کارشناسان برای بررسی دقیقتر به چاپخانه اعزام میشوند. در حال حاضر نیز چهار نیروی متخصص اماده خدماتدهی هستند.
مدیرعامل شرکت «فراتک» درباره هزینه خدماتدهی گفت: هزینه ارائه خدمات با توجه به نوع و گستردگی فعالیت مشتری تعیین میشود؛ بهعنوان مثال هزینه مشتری که در حوزه چاپ روزنامه فعالیت میکند و زمان فعالیتش تا نیمههای شب ادامه دارد با دیگر مشتریها ازجمله چاپخانه بانکها متفاوت است.
نظر شما