کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» در زمینه کیفیت خدمات در محیط کتابخانه در پنج فصل تنظیم شده، در فصل اول مفهوم کیفیت خدمت و ویژگیهای آن آورده شده، در فصل دوم با رویکردها و ابعاد کیفیت خدمات بحث شده، در فصل سوم کیفیت خدمت در کتابخانهها با مروری بر سیر تاریخی این مفهوم در کتابخانه آورده شده است. در فصل چهارم آن دسته از ابزارهای سنجش که به کیفیت خدمت در کتابخانهها پرداختهاند مورد بحث قرار گرفتهاند و در فصل پنجم تأکیدی مخصوص بر روی لایبکوال، ابعاد و منشأ آن شده است.
نشست نقد و بررسی کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» سه شنبه دوم مهرماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.
کتاب «تأملی بر کیفیت خدمت در محیط کتابخانه» در زمینه کیفیت خدمات در محیط کتابخانه در پنج فصل تنظیم شده، در فصل اول مفهوم کیفیت خدمت و ویژگیهای آن آورده شده، در فصل دوم با رویکردها و ابعاد کیفیت خدمات بحث شده، در فصل سوم کیفیت خدمت در کتابخانهها با مروری بر سیر تاریخی این مفهوم در کتابخانه آورده شده است. در فصل چهارم آن دسته از ابزارهای سنجش که به کیفیت خدمت در کتابخانهها پرداختهاند مورد بحث قرار گرفتهاند و در فصل پنجم تأکیدی مخصوص بر روی لایبکوال، ابعاد و منشأ آن شده است.
نظر شما